Smitingen och uteritt

Idag hade vi smitingen dagen, och det innebär att vi är på stranden hela dagen. Och ja, jag badade 🙂 fast det var inte i havet utan i en sjö. Jag och några till spelade volleyboll. Då spelade vi med några random snubbar i 9:an på Geresta (där jag går då) och några andra ännu mer random snubbar från Landgrenskolan. de var lite skumma, men det var kul 😀

Sen hade jag, Mira och Bea ridning och vi red ut 🙂 Kulkul.

//Pia

Om mirakpiab

Bor i Härnösand. Vi gillar att fota, dricka te och åka slalom. Gillar djur.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Smitingen och uteritt

  1. Lisa skriver:

    Kan ni inte lägga ut bilderna från skolavslutningen? Jag vill seee:))))

Kommentera

