I’m Back (applåder, tack) :)

Hej! (Upptäckte just att rubriken rimmade :))

Jag har som sagt varit borta typ hela veckan och har därför inte kunnat uppdatera, men nu är jag tillbaka 🙂

Jag var Gryyymt uttråkad i bilen på väg ner till Falun 😛 Men jag tycker att bilderna blev ganska coola iaf

I Västerås har de redan fått BLOMMOR! Men snart är våren här också (Hoppas jag)

På vägen hem såg vi denna coola kyrka/slott/torn sak som jag bara måste ta en bild på 🙂

(Jag måste nog ha varit dödligt uttråkad på väg hem också :))

//Pia

Om mirakpiab

Bor i Härnösand. Vi gillar att fota, dricka te och åka slalom. Gillar djur.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

