Torsdag

Hejhej!

Jag har nyss kommit hem från ett jätte bra sportlov i Östersund med min släckt. Har inte hunnit uppdatera någon ting men de kommer här.

I helgen firade vi mammas födelsedag med en god tårta och åt middag på Amenta MumsMums =p

Mammas fina blommor:

Så här såg tårtan ut innan jag hann lägga kameran i den när ja skulle zooma in på den =PAmenta maten, kyckling-någonting med kryftpotatis 🙂

Fika på stan 🙂I Östersund va vi ute på sjön

Det här hade ja JÄTTE roligt åt:Det måste vara en jätte uttråkad person som skriver latgris på papper och hänger upp och sätter Sverige flaggan vid hundbajset =P Så kanske det är att bo på Frösön =PNu ska jag packa, för i morron ska jag och mamma hälsa på vår släckt i stockholm 🙂

// Mira

Om mirakpiab

Bor i Härnösand. Vi gillar att fota, dricka te och åka slalom. Gillar djur.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

