Allt möjligt =P

HALLÅ!

I veckan har det varigt alla hjärtans dag och då va jag med med Malin och vi såg på Vampier Diaries och åt glass, MUMS 🙂 När jag kom hem fick jag en jätte go choklad av mamma, titta här:I går bakade jag alla hjärtans dag cup cakes (efterblivet, ja vet :P)Och idag så va jag med Emma. Först gick vi till mig och åt muffins, och sen tog jag med mig Teddy till henne för att han skulle få träffa Donna och för att träna 🙂 Här är några tokiga bilder från dagen 🙂Bilder då Emma tränade med Teddy 🙂

Och slutligen: Teddy fuskar =P När jag skulle gå hem från Emma tog jag fel väg så jag fick pulsa i snö ända upp till knäna=P Men Jag fick några fina bilder på Teddy så det va nog värt besväret 🙂

A de va allt 🙂 // Mira

Om mirakpiab

Bor i Härnösand. Vi gillar att fota, dricka te och åka slalom. Gillar djur.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

