Birsta 30/1

Hej!!

Som ni vet var jag, Mira och vår kompis Malin på birsta igår:) Vi tog bussen över på morgonen och var där till runt halv fem. kul var det men tro det eller ej, jag köpte INGENTING! Helt otroligt! Men jag försöker spara till en resa som ska äga rum i maj, vart jag ska säger jag inte 😛

Självklart var kameran med:)

Mira och Malin köpte varsin slush på Jamjam

Cool lampa på IKEA

Den fina sockerkakan som Mira och jag bakade hemma hos henne i lördags:)

//Pia

Om mirakpiab

Bor i Härnösand. Vi gillar att fota, dricka te och åka slalom. Gillar djur.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

